Wypełnianie zamówień i ofert dla klientów, wedle aktualizowanych na bieżąco wytycznych firmy, to zadanie szablonowe, jednak czasochłonne.
Możemy odciążyć Cię w procesie przygotowania takiej dokumentacji, gwarantując, że będzie ona profesjonalnie skompletowana i gotowa do podpisania.
Musimy wiedzieć,
na jakich dokumentach pracować.
Skatalogujemy wszystkie umowy, jakie obowiązują w Twojej firmie.
- Wgryziemy się w to jakie są aktualnie obowiązujące zamówienia u Was w firmie, aby móc je dostarczyć uzupełnione dla Waszych klientów.
- Najczęściej uzupełniamy takie dane jak dane kontrahenta, nazwy produktu i/albo informacje cennikowe, jeśli firma korzysta z gotowych cenników/kalkulatorów.
Czas,
to pieniądz.
Szukamy rozwiązań, które umożliwią, przynajmniej w pewnym stopniu, automatyczne tworzenie danych dokumentów.
- Ułatwi to proces związany z wypełnianiem zamówień, podobnie jak inne proponowane przez nas narzędzia. Należy do nich np. Autenti, czyli platforma służąca do bezpiecznej obsługi wszystkich rodzajów podpisów elektronicznych.
- Zdalna forma zawierania umów zaoszczędzi czas zarówno Twój, jak i Twoich klientów.
- Zapobiegnie także, zajmującemu przestrzeń, przechowywaniu całych stosów dokumentacji papierowej tam, gdzie wystarczy ich forma elektroniczna.
Papierkowa robota,
po naszej stronie.
Na podstawie otrzymywanych regularnie informacji od Ciebie, jako właściciela firmy lub jej przedstawicieli, będziemy uzupełniać umowy o wskazane elementy.
- Dodatkowo możemy katalogować obsługiwaną dokumentację, aby odpowiednie osoby miały do nich dostęp.
- Wypełnianie zamówień będzie kompatybilne z inną oferowaną przez nas usługą, jaką jest cyfryzacja dokumentów – czyli umieszczanie ich w określonym miejscu (np. w chmurze), zgodnie z ustalonym wcześniej kluczem.