Jak możemy Ci pomóc?
Większość odpowiedzi znajdziesz w naszych bazach wiedzy oraz FAQ. Możesz też do nas napisać oraz zadzwonić.
Materiały wideo {w przygotowaniu}
Wolisz oglądać? Świetnie! Zobacz, jak wygląda nasza usługa od środka i nasze reklamy, w których prezentujemy naszą pracę.
Najczęściej zadawane pytania
Zgrupowaliśmy najpopularniejsze pytania
i stworzyliśmy FAQ, aby wyjaśnić wątpliwości.
1. Dlaczego płacę za czas pracy, a nie za gotowe zadanie?
Są usługi, które możemy bez problemu wycenić przed wykonaniem zadania. Za każdym razem, gdy jest to możliwe – dążymy do tego modelu rozliczeń. Niektóre usługi (jak np. prowadzenie LinkedIN, Copywriting) można wycenić i realizować w przewidywalny sposób.
W wielu przypadkach przewidywalność jednak nie jest możliwa. Każdy z nas zna to z planowania własnego dnia pracy – czasem zadania, które szacujemy na określony czas, zajmują nam więcej. Innym razem prosty telefon w celu umówienia się do przychodni zmusza nas do czekania 15-minut w telefonicznej kolejce.
Wychodzimy jednak z dwóch założeń:
- Lepiej, żebyśmy to my poświęcili ten czas, i pozostawili Ci więcej opcji na kluczowe działania w firmie.
- Zarządzamy czasem pracowników lepiej, niż 95% firm na rynku – zarówno przygotowując pracowników do realizacji usług, które świadczymy, oraz poprzez precyzyjne raporty z każdej minuty pracy, które pozwalają nam wspierać ich, szybko diagnozować problemy i wspólnie szukać rozwiązań – korzystnych dla nich, dla nas i naszych klientów.
Nade wszystko pamiętaj jednak, że gramy fair!
2. Skąd mam wiedzieć ile faktycznie czasu zajęło wam zadanie?
Przed podjęciem jakiegokolwiek zadania, pracownik w naszym systemie uruchamia timer – dzięki temu wiemy, jak długo pracuje nad Twoją sprawą. Gdy robi przerwę – zatrzymuje czas. Gdy kończy, zamyka zadanie i znamy dokładnie czas pracy dla Ciebie. Znamy więc ten czas co do sekundy.
Zdarza się tak, że czas ten jest w naszej opinii za długi – wówczas przed rozliczeniem się z klientem zmniejszamy nasze wynagrodzenie. Przykład: Pracownik tworzy zaawansowany plik Excel, ale 2-3 godziny musi poświęcić na douczenie się dodatkowych funkcji potrzebnych, by zakończyć zadanie. Wówczas odejmujemy te godziny od naszych rozliczeń.
Jest to model powszechny w kancelariach prawnych, gdzie po przygotowaniu umowy kancelarie często odejmują te godziny pracy radców prawnych, w których nadrabiali swoją znajomość przepisów potrzebnych do stworzenia umowy.
Pamiętaj jednak, że gramy fair!
3. Czy korzystanie z Asisty się opłaca?
Tak, i nie…
Tak, ponieważ:
- Wykorzystujemy czas pracy naszych pracowników co do minuty. W naszych priorytetach jest największa produktywność osób, które u nas pracują.
- Pracujemy wtedy, gdy jesteśmy potrzebni. Jeśli więc jesteśmy potrzebni przez 2 godziny, to nie płacisz za 8 godzin jak w przypadku asystenta zatrudnionego na stałe.
- Oszczędzamy Twój czas. Potrafisz zarobić 100 zł za godzinę pracy? Wynagrodzenie Twoje, lub twoich pracowników przynosi zysk na dziesiątki tysięcy złotych? Fantastycznie! Maksymalizuj swój czas i zarabiaj więcej. Wszystko inne oddaj nam.
Nie, ponieważ:
- Jeśli chcesz zbudować relację z osobą Asystującą i mieć ją przy sobie jako prawa ręka – powinieneś ją zatrudnić bezpośrednio.
- Pracujemy zdalnie. Nawet gdybyśmy chcieli – nie jesteśmy w stanie Ci pomóc z rzeczami na miejscu.
- Jeśli Twoje wynagrodzenie jest bliskie lub równe naszym stawkom – jedyny sens zlecania nam zadań, służy pozbyciu się ze swojego harmonogramu zadań, których nie lubisz. Można, ale finansowo się nie opłaca. 🙂
4. Czym są punkty, które kupuje się na Asisty?
Punkt to nasza wirtualna waluta, w której rozliczamy czas pracy. Zawsze 1 punkt = 1 minuta pracy Wirtualnego Asystenta.
5. Gdzie mogę sprawdzić stan swoich punktów?
Każdy nasz klient otrzymuje wiadomość po każdym większym wykonanym zadaniu, oraz na każde życzenie. Monitorujemy je w naszym wewnętrznym systemie zadaniowym.
6. Czy oferujecie darmową próbkę usług?
Nie, nie oferujemy. Pamiętaj jednak, że możesz sprawdzić nasze usługi przy najniższej możliwej wpłacie w wysokości 100 złotych.
7. W jaki sposób można zlecać zadania Wirtualnemu Asystentowi?
W sposób darmowy:
- pisząc lub nagrywając się na WatsApp,
- pisząc lub nagrywając się na Messenger,
- wysyłając wiadomość e-mail lub SMS,
W sposób płatny:
- dzwoniąc do nas (wówczas każda minuta połączenia kosztuje 1 punkt),
- umawiając się na telekonferencje (wówczas każda minuta połączenia kosztuje 1 punkt).
8. Jakie zadania przyjmuje Asisty?
Listę naszych usług można znaleźć w naszym menu na stronie. Przedstawia ono pełny zakres naszych usług. Jeśli potrzebujesz czegoś innego, co nie znalazło się na liście – napisz do nas. Jeśli będzie to w zakresie kompetencji naszych Asystentów, chętnie pomożemy!
9. W jakim przypadku możecie odmówić wykonania zadania?
Każdorazowo, gdy:
- zadanie, które nam się zleca łamie prawo obowiązujące na terenie RP,
- zadanie, które nam się zleca, nie leży w obszarze naszych kompetencji, i nie jesteśmy w stanie ich wykonać,
- zadanie, które nam się zleca, nie może być wykonane w oczekiwanym czasie przez nasz zespół (np. przez krótki deadline lub niedostępność odpowiednich pracowników w chwili zlecenia zadania i czas potrzebny do jego realizacji).
10. Kto ma dostęp do szczegółów moich zleceń?
Koordynator, który przydziela do Twoich zleceń odpowiednich pracowników, a także pracownik bezpośrednio zaangażowany w wykonanie zadania. Koordynator dołączony jest do procesu, aby wspomógł on Asystentów w wykonaniu zadania i mógł na koniec zweryfikować poprawność wykonania zadania.
11. W jaki sposób przechowujecie moje dostępy/hasła?
Jeśli zdecydowałeś się przekazać nam jakieś dane, służące do logowania (do systemów księgowych, pocztowych, czy banku) – są one zaszyfrowane w programie LastPass w wersji Pro, którego używamy by chronić bezpieczeństwo haseł naszych klientów.
Możesz także dzięki niemu udostępnić nam dostępy, w ogóle nie przekazując nam haseł do swoich kont. Więcej preczytasz tutaj.
12. Kto może korzystać z konta i środków na koncie?
Zgodnie z naszym regulaminem dedykujemy nasze usługi w segmencie B2B – dla micro, małych, średnich i dużych firm. Co za tym idzie – także dla osób, które ukończyły 18 rok życia.
Podczas darmowej rejestracji firma i osoba upoważniona do jej reprezentowania zakłada konto i akceptuje nasz regulamin.
Przeprowadzamy wówczas proces uwierzytelniania jej w naszych systemach, dzięki czemu może zlecać nam zadania.
W każdej chwili firma może upoważnić kolejne osoby do korzystania z naszych usług i decydowania o tym, na jakie usługi zostanie przeznaczony aktualny budżet firmy. Koszt uwierzytelnienia każdej kolejnej osoby wynosi 10 punktów.
Preferujesz chat?
Kliknij w ikonkę Messengera.
Znajdziesz ją w prawym, dolnym rogu naszej strony internetowej.
Preferujesz rozmowę?
Zadzwoń do nas.
501-853-905
Odbieramy 9:00 - 16:00
ALD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Drawska 29A, lok. 87
02-202 Warszawa
NIP: 701-094-62-60
Spółka zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000805025, REGON: 384416102.