Źródło potencjalnych klientów. Firmy, które warto obserwować. Przyszli partnerzy biznesowi. Kogo potrzebujesz? Znajdziemy ich i skatalogujemy w jednym miejscu.
Wirtualni Asystenci przygotują bazę danych, dzięki której będziesz w stanie dotrzeć do interesujących Cię osób.
Do jakich drzwi
chcesz zapukać?
Stworzymy bazę potencjalnych klientów lub potrzebnych Ci firm.
- Skupimy się na określonym obszarze i względem tego dostosujemy nasze poszukiwania.
- Pomożemy Ci określić, jakiego rodzaju baza będzie dla Ciebie najkorzystniejsza, a także kryteria, według których warto szukać. Niektóre dane mogą być niedostępne.
- Firmy, branże, działalności znajdujące się w określonej lokalizacji? Aby znaleźć odpowiednie dane, przeszukamy mapy, portale, i legalnie dostępne miejsca.
Właściwa informacja,
to jeden z najdroższych towarów na świecie.
Określ, jaki format bazy Ci odpowiada i jakie informacje ma zawierać.
- Przygotujemy bazę w programie Excel należącego do pakietu Microsoft lub w innej, wybranej formie.
- W zależności od potrzeb, będziemy koncentrować się na danych, które możesz wykorzystać w praktyczny sposób. Np. na danych kontaktowych do wybranych firm, adresach e-mail, albo danych związanych z wielkością firmy lub ilością pracowników.
Wiesz już gdzie.
Co teraz?
Czy potrzebujesz rozwiązań, dzięki którym dotrzesz do zebranych kontaktów?
- W zależności od zapotrzebowania i przeznaczenia bazy możemy regularnie ją aktualizować.
- Świadczymy dodatkowe usługi związane z Call Center, wysyłką wiadomości e-mail i procesem badania rynku / ankietowania.
- W zależności od typu kontaktu, jesteśmy w stanie wykonać nawet ponad 100 połączeń dziennie. Pomyśl, jak możesz wykorzystać tą przewagę w swoim biznesie!