Utrzymuj komunikacje z kluczowymi klientami, potencjalnymi partnerami biznesowymi i przyszłymi pracownikami.
Wirtualni Asystenci wyręczą Cię w codziennej obsłudze konta LinkedIN, i wypromują Twój profil w ustalonej grupie docelowej.
Nieaktywne konto?
Sprawdzimy czego na nim brakuje.
Zweryfikujemy Twoje potrzeby w kwestii profilu, a następnie:
- zaproponujemy treści uzupełniające profil (tzw. podsumowanie),
- dopytamy o przeszłość i pokażemy ją w atrakcyjny sposób,
- zasugerujemy tło/sesję zdjęciową, jeśli będzie potrzebna,
- wykorzystamy najlepsze praktyki prowadzenia kont na LI.
* jeśli masz już dobry profil, przejdziemy od razu do punktu 2
Wdrożymy się w Twoje
cele, potrzeby i preferencje.
Parędziesiąt pytań na drodze do sukcesu.
- wyślemy złożoną ankietę, w której ocenisz, jakiego rodzaju wpisy chcesz mieć na swoim profilu (mamy kilkanaście propozycji).
- doprecyzujemy, jak możemy poznać Twoją branżę, jakie portale tematyczne obserwować, a także wskażemy wygodną drogę komunikacji, która umożliwi bezproblemowe zlecanie nam zadań. (np. poprzez nagranie “mam pomysł na wpis, dziś miałem taką sytuację….”)
- określimy, jakie cele będzie miała nasza komunikacja.
Dobry plan,
podstawą do sukcesu.
Budowa wizerunku trwa. Przygotujmy się.
- ustalimy co, jak i kiedy – standardowo tworzymy 2 wpisy tygodniowo (8 miesięcznie), ale możemy to dopasować do Twoich potrzeb,
- przygotujemy propozycje artykułów,
- ustalimy szereg czynności, wspierających sprzedaż (np. zapraszanie osób do znajomych z branży klientów docelowych, potencjalnych partnerów).