Facebook, Twitter i Instagram. Social media to jedno najlepszych źródeł kontaktów z potencjalnymi klientami i interakcji z użytkownikami.
Wirtualni Asystenci pomogą Ci zaistnieć w social mediach. By te działania przyniosły efekty, trzeba orientować się w panujących trendach, rozumieć funkcjonowanie algorytmów i potrafić się wyróżnić.
Dobre przygotowanie
to połowa drogi do sukcesu.
Pozwól nam zająć się stworzeniem profesjonalnego profilu.
- Przed przystąpieniem do pracy, przeprowadzimy z Tobą mały wywiad, aby zweryfikować Twoje potrzeby w kwestii profilu. Będziemy chcieli poznać przeszłość i rozwój Twojej firmy, by móc ją atrakcyjnie przedstawić dla nowych odbiorców, którzy zechcą dowiedzieć się, z kim mają do czynienia. Abyś mógł zdobyć ich zaufanie, zaproponujemy treści, które przedstawią Twoją branżę w oryginalnej formie.
- W razie potrzeby zasugerujemy i zaplanujemy sesję zdjęciową oraz oprawę graficzną.
- Wykorzystamy najlepsze praktyki prowadzenia kont społecznościowych, byś mógł zaistnieć w social mediach i pozyskać klientów dla swojego przedsiębiorstwa.
Daj się poznać,
żebyśmy mogli się dopasować.
Odpowiedz na nasze pytania, by pomóc nam stworzyć idealny profil.
- Przedstawimy Ci propozycje wpisów, byś mógł wybrać taką formę, jaka najbardziej Ci odpowiada. Dopytamy o szczegóły związane z Twoją branżą, by jak najlepiej przygotować się do tworzenia treści na Twoje konta i znaleźć źródła, na których będziemy mogli bazować.
- Uzgodnimy dogodną dla Ciebie formę kontaktu i przesyłania zleceń. Omówimy sposoby i cele komunikacji z klientami.
Regularność
to podstawa.
Opowiedz nam o oczekiwaniach wobec ilości i czasu zamieszczania wpisów.
- W naszym standardzie jest tworzenie i zamieszczanie dwóch wpisów tygodniowo, czyli ośmiu miesięcznie. Jednak zgodnie z Twoimi wymaganiami, możemy zmienić tę ilość. Wspólnie ustalimy, o której godzinie i w jakie dni mają się one pojawiać na Twoich profilach.
- Ustalimy z Tobą zakres dodatkowych zadań mających wpływ na obserwowanie i polecanie Twoich profili. Może to być na przykład zapraszanie do znajomych potencjalnych klientów czy przedstawicieli podobnych branż, komentarze, reakcje bądź udostępnienia konkretnych aktywności.
Wiele się dzieje?
Bądźmy na bieżąco.
Bądźmy w stałym kontakcie. Social media to także działania na „żywo”
- Na bieżąco będziemy przedstawiać Ci nasze propozycje wpisów oraz, jeśli nam to zlecisz, także grafik czy prostych nagrań wideo które tworzymy z wykorzystaniem ogólnodostępnych narzędzi wideo do social media.
- Jeśli dzieje się coś wartego podkreślenia – nagrody, wydarzenia, sesja zdjęciowa zespołu – będziemy gotowi by odebrać materiały.