Prowadzenie sklepu internetowego wydaje się proste. Jednak to nie tylko wystawienie produktów i ich wysyłka w zamian za płatność.
Nasi asystenci są doświadczeni w branży
e-commerce i doskonale wiedzą, jak Ci pomóc, zadbać o poziom sprzedaży i zadowolenie klientów.
Weryfikacja działania
sklepu i działań marketingowych.
Sprawdzimy jakość Twojej strony internetowej i komunikacji z klientami.
- Zweryfikujemy techniczne aspekty sklepu, takie jak jego działanie na urządzeniach mobilnych czy certyfikaty bezpieczeństwa.
- Sprawdzimy podstawowe kwestie związane z polityką prywatności i regulaminem.
- Dowiemy się, czy na stronie Twojego sklepu prawidłowo działa SEO, i jakie innowacje mogą pomóc Ci w powiększeniu sprzedaży (np. chat z klientami czy błyskawiczne płatności).
``Sklep, to nie jest wisienka na torcie,
to nowy tort``
Ustalimy obszary, w jakich rzeczywiście potrzebujesz naszego wsparcia.
- Możemy zająć się optymalizacją prędkości wczytywania strony.
- Sprawdzimy i poprawimy bezpieczeństwo strony (czyli certyfikat bezpieczeństwa), dzięki czemu więcej klientów zaufa Tobie i Twojej stronie, a tym samym dokona zakupów.
- W ramach potrzeb możemy polecić Ci umówienie spotkania z fotografem na sesje produktowe, zweryfikować poprawność strony mobilnej i zasugerować możliwe poprawki.
- Zajmiemy się również stworzeniem newslettera oraz oferty i dotrzemy z nimi do Twoich klientów, lub pomożemy z bieżącym kontaktem z klientami, jeśli będzie to technicznie i logistycznie możliwe.
Na bieżąco,
z Twoim sklepem.
Wykonamy szereg zadań związanych z bieżącą obsługą sklepu.
- Zajmiemy się wprowadzaniem produktów na stronę sklepu, aktualizacją stanu magazynów, cen oraz bieżących promocji.
- Utrzymamy kontakt z klientami, odpowiemy na ich pytania i pomożemy im dokonywać zakupów.
- Zajmiemy się wystawianiem faktur i wsparciem w zakresie księgowym.