Czasami integracja dwóch systemów lub ręczna praca w zakresie wprowadzania i przenoszenia danych nie opłaca się wewnętrznymi zasobami.
Wówczas zespół wirtualnych asystentów może zadbać o to, żeby wszystkie dane znalazły się w miejscach, w których są faktycznie potrzebne, nie narażając Cię na wysokie koszty i oszczędzając czas Twój i Twoich pracowników.
Opowiedz nam czego potrzebujesz
żebyśmy zaplanowali naszą pracę.
Zdefiniuj: co, gdzie i kiedy mamy przenieść.
- Poinformuj nas, jakie dokumenty bądź dane potrzebujesz wprowadzić do systemu lub przenieść pomiędzy systemami.
- Dostarcz nam paczkę papierowych dokumentów albo wskaż, gdzie znajdziemy konkretne dane, umożliwiając nam do nich dostęp. Określ, gdzie docelowo powinny się znaleźć.
- Wyznacz czas, w jakim mamy się zmieścić oraz doglądać i aktualizować wprowadzane informacje.
Przydziel nam dostępy.
Nie musisz ujawniać haseł.
Skorzystaj z polecanych przez nas programów do bezpiecznego przekazywania haseł.
- Daj nam możliwość dostępu do Twoich danych oraz miejsc, w których mają się znaleźć.
- Dostęp do danych jest niezbędny, abyśmy mogli je kopiować lub całkowicie przenosić. Dla przykładu, może to być przeniesienie na przykład z systemu CRM do systemu faktur.
- Pamiętaj, że chroni Cię polityka prywatności, na podstawie, której dbamy o bezpieczeństwo Twoje i Twojej firmy oraz o Twoją prywatność.
Twoje dane wylądują
tam, gdzie powinny.
Bieżąca synchronizacja danych, czy jednorazowe zlecenie?
- Zaufaj naszej praktyce i doświadczeniu.
- Znamy bądź w razie potrzeby opracowujemy nowe metody szybkiego i wygodnego przenoszenia danych, na przykład kopiując większe pliki, czy tworząc odpowiednie skrypty. Jednocześnie pamiętamy o dbałości o Twoje bezpieczeństwo i ochronie prywatności.
- Do poszczególnych działań przydzielamy odpowiednich pracowników, by procesy mogły przebiegać płynnie i efektywnie.