Tekst jest podstawową formą komunikacji w sieci. Zadbaj o jego jakość i niepowtarzalność.
Nasz zespół Wirtualnych Asystentów napisze dla Ciebie teksty. Jeśli sobie życzysz, możemy zadbać także o ich dystrybucję.
Prześlij nam brief
lub wypełnij ankietę.
Odpowiedni brief to podstawa dobrego tekstu. Nie pozostawiamy tego przypadkowi.
- W przypadku artykułów wizerunkowych – możemy zrealizować wybrane przez Ciebie tematy lub stworzyć harmonogram publikacji.
- W przypadku tekstów do social mediów – w zależności od kanału (LinkedIn/Facebook) otrzymasz szereg pytań, które pozwolą nam określić Twoje preferencje, akceptowane posty i tematykę.
- Jeśli masz strategię SEO, chętnie pomożemy Ci ją zrealizować. Jeśli nie wiesz, w jaki sposób powinny być skonstruowane teksty, związane z pozycjonowaniem, możemy zaproponować uproszczoną strategię i zacząć pod nią pisać.
Stworzenie docelowych treści.
Wybór docelowych zdjęć.
Teraz czas na naszą pracę. Przygotujemy treści i zdjęcia do wyboru.
- Z każdym kolejnym tekstem lepiej będziemy rozumieli Twoje preferencje i łatwiej dopasujemy się do Twoich oczekiwań.
- Twój tekst trafi do copywritera, który dobrze się czuje w określonej charakterystyce tekstów (ekspercki, SEO, tematyczny itp.).
- Zasugerujemy Ci zdjęcie z darmowej bazy (unsplash, pixabuy) lub z wykupionej przez nas bazy zdjęć Shutterstock (15 zł netto / obraz).
Akceptacja
lub feedback.
Tekst trafia do Twojej oceny. Sprawdź, czy wszystko się zgadza i czy coś możemy poprawić.
- Sprawdź, czy tekst spełnia Twoje oczekiwania.
- Wskaż nam zmiany, jakich powinniśmy dokonać w tekście. Zrób to tak, jak Ci wygodnie – np. nagrywając nam krótką informację, co powinniśmy zmienić, albo czego brakuje w tekście.
- Wrócimy z poprawkami.
Umieszczenie treści na stronie.
Promocja treści w sieci.
Umieścimy gotową treść na Twojej stronie, w social mediach, a nawet na zewnętrznych stronach.
- Gotowy tekst możemy umieścić na Twojej stronie lub blogu – w szczególności, jeśli opierasz się o WordPress,
- razem z naszymi komplementarnymi usługami, Twoje treści mogą być promowane w social mediach,
- a nawet na portalach zewnętrznych, o które możemy powalczyć (czasem za dodatkową opłatą dla portalu) – szczególnie pomocne przy SEO.