Zaoszczędź swój czas na telefonowaniu - to spotkania sprzedażowe są kluczowe. Wypełnianiem kalendarza mogą zająć się inni.
Nasi wirtualni asystenci mogą umówić spotkania online i offline. Dzięki temu zyskasz więcej czasu na to, co ważne - na samą sprzedaż.
Grupa
docelowa.
Zaczniemy od właściwej identyfikacji grupy docelowej.
- Mogą to być Twoi aktualni klienci, albo baza leadów / potencjalnie zainteresowanych.
- Możemy zbudować bazę od podstaw, kierując się Twoimi kryteriami związanymi z branżą, lokalizacją czy określonym profilem klienta.
- A następnie zająć się w Twoim imieniu niezbędnym kontaktem czy umawianiem spotkań.
Od „dzień dobry”,
do „jesteśmy umówieni”.
Ustal razem z nami, jak powinna przebiegać rozmowa z klientem.
- Zaproponujemy schemat rozmowy, niepochłaniającej dużej ilości czasu rozmówcy.
- W zamian przekażemy najważniejsze informacje i ułatwimy proces podjęcia decyzji, aby doprowadzić do kolejnego etapu w sprzedaży – umówienia spotkania lub wysłania materiałów na adres e-mail.
Zdalnie, fizycznie,
czy telefonicznie?
Ustalimy logistykę współpracy i systemu spotkań.
- Możemy zarezerwować spotkanie w kalendarzu dwóch stron i zaplanować je w formie zdalnej na dogodnej platformie.
- Zgodnie z Twoją prośbą, możemy połączyć z Tobą potencjalnego klienta drogą mailową bądź telefoniczną.
- W razie potrzeby zaplanujemy spotkanie na żywo w określonym miejscu oraz wskazanym terminie.
- Każde umówione spotkanie jeszcze raz potwierdzimy, by dostarczyć Ci aktualne informacje.