Zarejestrujemy do lekarza, umówimy do fryzjera, zarezerwujemy stolik w restauracji i przygotujemy research nad jakim sam siedziałbyś godzinami.
Dbamy o to, byś nie musiał zaprzątać sobie głowy tymi tematami. Poznajemy Cię, jak najlepszego przyjaciela, dzięki czemu możemy wiele spraw załatwić za Ciebie.
Tak szybko,
jak to możliwe.
Dodaj do swojego zlecenia hasztag #asap, a nasz system zakolejkuje Twoje zadanie na samej górze!
- Poinformuj nas, co mamy zrobić #asap (as soon as possible).
- Jeśli w przekazywanym nam lub na przykład oznaczysz hashtag #asap, w naszym systemie pojawi się to, jako pierwszorzędne zlecenie. To najczęściej takie kwestie jak zamówienie jedzenia, potrzeba otrzymania informacji w trybie pilnym, itp.
- Pamiętaj, że sprawy pilne, realizujemy zgodnie z wyższą stawką, określoną w cenniku będącym częścią regulaminu.
Dopasujemy się
do Twoich potrzeb.
Z upływającym czasem będziemy Cię rozumieć jak przyjaciela.
- Chcemy Cię lepiej poznać, by wiedzieć, jakie masz oczekiwania, z jakich usług korzystasz i jakie preferujesz miejsca.
- Zapiszemy w systemie informacje np.: o ulubionej restauracji, daniach, jakie wybierasz, fryzjerze, do którego chodzisz, czy przychodni, do której należysz. A także o odpowiadających Ci na wizyty dniach i godzinach. Wszystko po to, byś mógł dać nam krótką informację, a my będziemy wiedzieć, jak dalej działać.
Co zlecane jest w Asisty,
pozostaje w Asisty.
Codzienne wsparcie, które możesz wykorzystywać w zależności od tego, co aktualnie jest Ci potrzebne.
- Bądź pewien, że dbamy o Twoje bezpieczeństwo.
- Wszystkie informacje o usługach i preferencjach, jakimi się kierujesz, będziemy magazynować w naszym systemie. Będziemy je wykorzystywać jedynie w celach realizacji zadań, i usuniemy je na każde życzenie. Wirtualne Asystentki widzą jedynie zlecenia i informacje niezbędne do ich realizacji.
- Będziemy Cię wspierać we wszystkich kontekstach, jakie leżą w naszych możliwościach, a nie zostały wymienione w innych usługach.