Notatka z większości rozmów sprzedażowych powinna trafić do systemu CRM. Tak jak plan na follow-up, informacja o potrzebach klientów i next stepy.
Czasem jednak lepiej, by handlowiec miał wszystko zaplanowane, a sam był w swoim żywiole. W tym właśnie pomaga nasz Wirtualny Asystent.
Rozpoznanie terenu,
to podstawa udanej misji.
Zapoznamy się z dotychczasową pracą lub zarekomendujemy system.
- Zapoznamy się ze skalą działań i zaczniemy wdrażać w Twój system.
- Jeśli Twoja firma nie ma systemu CRM, dobierzemy taki, który będzie dla niej odpowiedni. Pomoże on monitorować bieżącą sprzedaż oraz prognozy.
- Możemy także działać z już istniejącym systemem, aktualizując otrzymywane od handlowców dane. Dzięki temu Twoja firma zawsze będzie miała wszystko pod kontrolą.
Uzupełniamy to,
na co nie masz sam czasu.
Harmonogram i jasno określone zadania.
- Uzgodnimy, co będzie należało do naszych obowiązków, a co do działu handlowców.
- Wyznaczymy obszary i ścieżkę działania. Dowiemy się w jaki sposób będzie najprościej dostarczać nam materiały do pracy.
- Stawiamy na wygodę i ułatwienie pracy w dziale sprzedaży. Ustalone na starcie procesy pomogą nam w skutecznej współpracy.
Jeśli coś mierzysz,
możesz to udoskonalać.
Będziesz wiedział co się dzieje w Twoim dziale sprzedaży.
- Może ono nastąpić w takich aspektach, jak przepisywanie danych z zamówień uzupełnianych z klientami do systemu CRM oraz planowanie kalendarza spotkań, wizyt i rozmów telefonicznych w systemie CRM dla handlowca.
- Wszystko po to, aby usystematyzować harmonogram.
- Dodatkowo będziemy ustawiać przypomnienia, by praca była kreowana na bieżąco. Tym sposobem nic nie zostanie przeoczone.