Chcąc zadbać o dobry wizerunek Twojej firmy, śledzimy na bieżąco informacje, które pojawiają się na jej temat w sieci. Możemy też angażować się w dyskusje.
Wirtualni Asystenci obserwują wszystkie wzmianki o prowadzonej przez Ciebie działalności, zamieszczane na stronach www, forach i w mediach społecznościowych.
Otwórz się na Internet.
Szerzej.
Działamy na dwóch narzędziach cenionych i przetestowanych na rynku.
- Są to Brand24 oraz SentiOne służące do monitorowania informacji, które krążą na temat przedsiębiorców i ich działalności na stronach WWW, forach oraz w social mediach.
- Musisz mieć do nich dostęp i utworzone konto, abyśmy my mogli z nich dla Ciebie korzystać.
- Udostępnij nam możliwość działania z poziomu należącego do Ciebie programu.
Bądź tam
gdzie o Tobie mówią.
Ustal z nami, jakie treści powinniśmy monitorować.
- Przygotowujemy propozycje i frazy, by móc się na nich oprzeć, śledząc informacje i dyskusje dotyczące Twojej firmy, branży lub okazji sprzedażowych.
- Dzięki sprecyzowanej treści wyszukiwania łatwiej będzie nam określić obszar działań i wartościowe informacje.
Śledź tylko te treści,
które mają znaczenie.
W gąszczu informacji trzeba reagować na te, które są istotne.
- Codziennie możemy natrafiać na setki wzmianek o tym, co ludzie piszą na temat danej branży np. „wirtualna asysta” i reagować na to, informując o naszej działalności.
- Analogicznie, dla niektórych branż będą ważne obszary związane z ich działaniem, szeregiem problemów jakie rozwiązują lub dokładnymi nazwami produktów.
Reagowanie
na treści.
Ustalimy, w jaki sposób powinniśmy reagować na wzmianki.
- Jeśli ktoś zacznie dyskusję związaną z monitorowaną przez treścią, poinformujemy Cię o tym.
- Wspólnie podejmiemy decyzję, czy mamy się włączyć w tę rozmowę, czy chcesz zająć się tym sam.
- Wskażemy obszary, w których ludzie mówią zarówno o Twojej działalności, jak i obszarach tematycznych, w których możesz się wypowiedzieć jako ekspert.