Ponad połowa połączeń wykonywanych do firm, to telefony nieodebrane i potencjalna utrata klienta, który dodzwoni się do konkurencji. Pozwól sobie na wakacje od telefonów.
Nasz zespół Wirtualnych Asystentów jest gotów, by obsługiwać infolinię przychodzącą.
Kto ma zajęty telefon,
ten nabija kasę konkurencji.
Skonfigurowanie infolinii.
- Na podstawie przedstawionych nam informacji wdrożymy skutecznie funkcjonującą infolinię dla Twoich klientów.
- Zweryfikujemy, jakie masz potrzeby w kontekście infolinii, w jakich godzinach powinniśmy działać i jaki zestaw narzędzi i odpowiedzi powinniśmy przygotować przed rozpoczęciem działań.
- Ustawimy centralę telefoniczną, aby klient dodzwaniał się w odpowiednie miejsce, zgodne z jego potrzebami.
FAQ
Lista pytań i odpowiedzi, abyśmy byli w stanie udzielić informacji klientom na bieżąco.
- Poświęć nam czas na wspólne ustalenie najczęstszych pytań i opracowanie odpowiedzi.
- Zajmiemy się przygotowaniem bazowych informacji o firmie dla asystenta, który będzie udzielał pomocy klientowi.
- Omówimy działania asystenta niezbędne w razie konieczności dostępu do systemów, maila, gotowych szablonów odpowiedzi czy wykonania podstawowych czynności z jego poziomu.
Pierwsze telefony
i weryfikacja.
Krok po kroku weryfikujemy, czy infolinia spełnia swoją rolę i jak należy ją ulepszać.
- Uruchamiamy gotową infolinię, monitorujemy i udoskonalamy jej działanie.
- W pierwszych dniach weryfikujemy, w jaki sposób spełnia swoją rolę, czego brakuje w skryptach i co potrzebujemy udoskonalić, by stale spełniała swoją rolę.
- Zgodnie z Twoimi wskazówkami dokonamy wszelkich zmian i ulepszeń.
Łatwiej jest dosprzedać,
niż zdobyć nowego klienta.
Przeprowadź kampanie informujące swoich klientów o promocjach, i obdzwoń leady.
- W ramach działań infolinii możemy zaplanować połączenia wychodzące, dzięki którym dotrzemy do klientów z promocjami okazjonalnymi.
- Jeśli prowadzisz kampanię na swoim Landing Page’u lub Facebooku i zbierasz tam leady – możemy je obsłużyć połączeniami wychodzącymi.