Jak wygląda proces rekomendowania?

Chcemy wspierać naszych lojalnych klientów, uwzględniając ich usługi w naszej codziennej pracy.

  • 1
    I kwartał

    Wdrożenie naszych usług i bieżąca współpraca. Poznajemy firmę i weryfikujemy jej rzetelne działanie.

  • 2
    II kwartał

    Weryfikujemy firmę poprzez niewielkie zamówienia, które mogą być związane z naszymi potrzebami, bądź bezpośrednimi rekomendacjami dla niektórych naszych klientów.

  • 3
    III kwartał

    Po pozytywnym przejściu pierwszych dwóch etapów rozpoczynamy aktywne promowanie firmy do naszych partnerów i klientów. Mamy pewność, że świadczone usługi są na odpowiednim poziomie.

Zastrzegamy, że w przypadku niszowych branż oraz dużej wewnętrznej konkurencji nie zawsze będziemy w stanie wesprzeć naszych partnerów. Zawsze jednak dokładamy wszelkich starań, aby możliwie najlepiej sprostać wyzwaniu.