Jak możemy Ci pomóc?

Większość odpowiedzi znajdziesz w naszych bazach wiedzy oraz FAQ. Możesz też do nas napisać oraz zadzwonić.

Materiały wideo {w przygotowaniu}

Wolisz oglądać? Świetnie! Zobacz, jak wygląda nasza usługa od środka i nasze reklamy, w których prezentujemy naszą pracę.

Najczęściej zadawane pytania

Zgrupowaliśmy najpopularniejsze pytania
i stworzyliśmy FAQ, aby wyjaśnić wątpliwości.

1. Dlaczego płacę za czas pracy, a nie za gotowe zadanie?

Są usługi, które możemy bez problemu wycenić przed wykonaniem zadania. Za każdym razem, gdy jest to możliwe – dążymy do tego modelu rozliczeń. Niektóre usługi (jak np. prowadzenie LinkedIN, Copywriting) można wycenić i realizować w przewidywalny sposób.

W wielu przypadkach przewidywalność jednak nie jest możliwa. Każdy z nas zna to z planowania własnego dnia pracy – czasem zadania, które szacujemy na określony czas, zajmują nam więcej. Innym razem prosty telefon w celu umówienia się do przychodni zmusza nas do czekania 15-minut w telefonicznej kolejce.

Wychodzimy jednak z dwóch założeń:

  1. Lepiej, żebyśmy to my poświęcili ten czas, i pozostawili Ci więcej opcji na kluczowe działania w firmie.
  2. Zarządzamy czasem pracowników lepiej, niż 95% firm na rynku – zarówno przygotowując pracowników do realizacji usług, które świadczymy, oraz poprzez precyzyjne raporty z każdej minuty pracy, które pozwalają nam wspierać ich, szybko diagnozować problemy i wspólnie szukać rozwiązań – korzystnych dla nich, dla nas i naszych klientów.

Nade wszystko pamiętaj jednak, że gramy fair!

2. Skąd mam wiedzieć ile faktycznie czasu zajęło wam zadanie?

Przed podjęciem jakiegokolwiek zadania, pracownik w naszym systemie uruchamia timer – dzięki temu wiemy, jak długo pracuje nad Twoją sprawą. Gdy robi przerwę – zatrzymuje czas. Gdy kończy, zamyka zadanie i znamy dokładnie czas pracy dla Ciebie. Znamy więc ten czas co do sekundy.

Zdarza się tak, że czas ten jest w naszej opinii za długi – wówczas przed rozliczeniem się z klientem zmniejszamy nasze wynagrodzenie. Przykład: Pracownik tworzy zaawansowany plik Excel, ale 2-3 godziny musi poświęcić na douczenie się dodatkowych funkcji potrzebnych, by zakończyć zadanie. Wówczas odejmujemy te godziny od naszych rozliczeń.

Jest to model powszechny w kancelariach prawnych, gdzie po przygotowaniu umowy kancelarie często odejmują te godziny pracy radców prawnych, w których nadrabiali swoją znajomość przepisów potrzebnych do stworzenia umowy.

Pamiętaj jednak, że gramy fair!

3. Czy korzystanie z Asisty się opłaca?

Tak, i nie…

Tak, ponieważ:

  • Wykorzystujemy czas pracy naszych pracowników co do minuty. W naszych priorytetach jest największa produktywność osób, które u nas pracują.
  • Pracujemy wtedy, gdy jesteśmy potrzebni. Jeśli więc jesteśmy potrzebni przez 2 godziny, to nie płacisz za 8 godzin jak w przypadku asystenta zatrudnionego na stałe.
  • Oszczędzamy Twój czas. Potrafisz zarobić 100 zł za godzinę pracy? Wynagrodzenie Twoje, lub twoich pracowników przynosi zysk na dziesiątki tysięcy złotych? Fantastycznie! Maksymalizuj swój czas i zarabiaj więcej. Wszystko inne oddaj nam.

Nie, ponieważ:

  • Jeśli chcesz zbudować relację z osobą Asystującą i mieć ją przy sobie jako prawa ręka – powinieneś ją zatrudnić bezpośrednio.
  • Pracujemy zdalnie. Nawet gdybyśmy chcieli – nie jesteśmy w stanie Ci pomóc z rzeczami na miejscu.
  • Jeśli Twoje wynagrodzenie jest bliskie lub równe naszym stawkom – jedyny sens zlecania nam zadań, służy pozbyciu się ze swojego harmonogramu zadań, których nie lubisz. Można, ale finansowo się nie opłaca. 🙂

4. Czym są punkty, które kupuje się na Asisty?

Punkt to nasza wirtualna waluta, w której rozliczamy czas pracy. Zawsze 1 punkt = 1 minuta pracy Wirtualnego Asystenta.

5. Gdzie mogę sprawdzić stan swoich punktów?

Każdy nasz klient otrzymuje wiadomość po każdym większym wykonanym zadaniu, oraz na każde życzenie. Monitorujemy je w naszym wewnętrznym systemie zadaniowym.

6. Czy oferujecie darmową próbkę usług?

Nie, nie oferujemy. Pamiętaj jednak, że możesz sprawdzić nasze usługi przy najniższej możliwej wpłacie w wysokości 100 złotych.

7. W jaki sposób można zlecać zadania Wirtualnemu Asystentowi?

W sposób darmowy:

  • pisząc lub nagrywając się na WatsApp,
  • pisząc lub nagrywając się na Messenger,
  • wysyłając wiadomość e-mail lub SMS,

W sposób płatny:

  • dzwoniąc do nas (wówczas każda minuta połączenia kosztuje 1 punkt),
  • umawiając się na telekonferencje (wówczas każda minuta połączenia kosztuje 1 punkt).

8. Jakie zadania przyjmuje Asisty?

Listę naszych usług można znaleźć w naszym menu na stronie. Przedstawia ono pełny zakres naszych usług. Jeśli potrzebujesz czegoś innego, co nie znalazło się na liście – napisz do nas. Jeśli będzie to w zakresie kompetencji naszych Asystentów, chętnie pomożemy!

9. W jakim przypadku możecie odmówić wykonania zadania?

Każdorazowo, gdy:

  • zadanie, które nam się zleca łamie prawo obowiązujące na terenie RP,
  • zadanie, które nam się zleca, nie leży w obszarze naszych kompetencji, i nie jesteśmy w stanie ich wykonać,
  • zadanie, które nam się zleca, nie może być wykonane w oczekiwanym czasie przez nasz zespół (np. przez krótki deadline lub niedostępność odpowiednich pracowników w chwili zlecenia zadania i czas potrzebny do jego realizacji).

10. Kto ma dostęp do szczegółów moich zleceń?

Koordynator, który przydziela do Twoich zleceń odpowiednich pracowników, a także pracownik bezpośrednio zaangażowany w wykonanie zadania. Koordynator dołączony jest do procesu, aby wspomógł on Asystentów w wykonaniu zadania i mógł na koniec zweryfikować poprawność wykonania zadania.

11. W jaki sposób przechowujecie moje dostępy/hasła?

Jeśli zdecydowałeś się przekazać nam jakieś dane, służące do logowania (do systemów księgowych, pocztowych, czy banku) – są one zaszyfrowane w programie LastPass w wersji Pro, którego używamy by chronić bezpieczeństwo haseł naszych klientów.

Możesz także dzięki niemu udostępnić nam dostępy, w ogóle nie przekazując nam haseł do swoich kont. Więcej preczytasz tutaj.

12. Kto może korzystać z konta i środków na koncie?

Zgodnie z naszym regulaminem dedykujemy nasze usługi w segmencie B2B – dla micro, małych, średnich i dużych firm. Co za tym idzie – także dla osób, które ukończyły 18 rok życia.

Podczas darmowej rejestracji firma i osoba upoważniona do jej reprezentowania zakłada konto i akceptuje nasz regulamin.

Przeprowadzamy wówczas proces uwierzytelniania jej w naszych systemach, dzięki czemu może zlecać nam zadania.

W każdej chwili firma może upoważnić kolejne osoby do korzystania z naszych usług i decydowania o tym, na jakie usługi zostanie przeznaczony aktualny budżet firmy. Koszt uwierzytelnienia każdej kolejnej osoby wynosi 10 punktów.

Preferujesz chat?
Kliknij w ikonkę Messengera.

Znajdziesz ją w prawym, dolnym rogu naszej strony internetowej.

Preferujesz rozmowę?
Zadzwoń do nas.

690-556-011
Odbieramy 9:00 - 16:00

ALD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Drawska 29A, lok. 87

02-202 Warszawa

NIP: 701-094-62-60

Spółka zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000805025, REGON: 384416102.

Formularz

Masz sugestie, pytania, potrzeby? Chętnie pomożemy!